تم بسیار زیبا و جذاب Elder Scrolls Skyrim Theme – ویندوز ۷

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

تم بسیار زیبا و جذاب Elder Scrolls Skyrim Theme – ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Elder Scrolls Skyrim Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در هرچي 90 قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در هرچي 90 واقع شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:تم بسیار زیبا و جذاب Elder Scrolls Skyrim Theme – ویندوز ۷,ساعت 23:45  توسط محمدصابر مشایخی 

تم تعطیلات کریسمس ویندوز ویستا

ویستا یکی از ویندوز های قدرتمند گرافیکی می باشد که با تولید آن بسیاری از هنرمندان توانسته اند هنر خود را هر چه بیشتر به نمایش بگذارند.

ویندوز ویستا با باز گذاشتن دست طراحان در طراحی و گرافیک خارق العاده با انعطاف پذیری بسیار از عرصه حضور خود توانسته بیشترین طرح ها را حتی از تم های ویندوز ایکس پی برای خود جذب کند تا زیبایی و تنوع آن را چند برابر سازد. سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما تم زیبای برفی و شیشه ای تعطیلات بزرگ هالیدی که توسط آقای butch طراحی شده را تهیه دیده است.

Happy Holidays Vista Theme - تم تعطیلات کریسمس ویندوز ویستا


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:تم تعطیلات کریسمس ویندوز ویستا,ساعت 15:11  توسط محمدصابر مشایخی 

تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا

ویندوز ویستا جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت دارای 7 نسخه است که نسخه نهایی که تمامی امکانات در آن گنجانده شده است نسخه ULTIMATE است. یکی از امکانات جدید گرافیکی این سیستم عامل قابلیت AERO در تنظیمات گرافیکی ویندوز ویستا است که باعث میشود پنجره های ویندوز حالت شیشه ای به خود بگیرند. در این مطلب برای شما یک تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا آماده کرده ایم که با ترکیب رنگی کاملا شیک ظاهر ویستا ی شما را فوق العاده زیبا میکند. البته قابلیت AERO حتما باید از طرف آداپتور گرافیکی شما پشتیبانی شود. این تم ویستا قابلیت نصب بر روی سرویس پک1 ویندوز ویستا را نیز دارد.برای نصب آسان لطفا فایل readme.txt داخل هر پوشه را مطالعه فرمایید. امیدواریم از دانلود رایگان این تم لذت ببرید.

Vista Dark And Red Theme تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا,ساعت 15:10  توسط محمدصابر مشایخی 

آرامش با رنگ آبی تم زیبا برای ویندوز 7

حتما شما نیز اسم شاهکار بی نظیر مایکروسافت ، ویندوز 7 (سون) ، را شنیده اید. Microsoft با ارایه ی این ویندوز بی نظیر و با امکانات بسیار بالا حرف را برای بقیه ی شرکت های تولید کننده تمام کرد و هم اینک پرکاربرد ترین سیستم عامل می باشد. مایکروسافت، بسیار زیبا و جالب بر روی گرافیک این سیستم عامل کار کرده است ولی برخی افراد تم های متفاوتی را طلب می کنند ولی Windows 7 جز چند تم ، به تم دیگری مجهز نیست.
از این رو در این پست یک تم زیبا با نام Blue Tranquility Theme را برای شما عزیزان مهیا نموده ایم که مخصوص ویندوز Seven می باشد و همانطور که از تصویر این Theme می توانید ببینید گرافیک چشم نوازی داشته و از رنگ های شاد و متنوع برای تنوح روحی کاربر استفاده شده است. ترکیب زیبای سه رنگ آبی ، زرد و سیاه این تم را به یک تم جالب و رویایی تبدیل کرده است که امیدواریم مورد عنایت و استفاده شما کاربران عزیز سایت نرم افزار دانلود رایگان قرار گیرد.
نصب این تم ویندوز سون نیز بسیار آسان می باشد و شما می بایست فایل را از سایت ما دانلود و بعد از خارج کردن آن از حالت فشرده که به صورت نصبی صورت می گیرد ، فایلی با فرمت .theme و محتویات پوشه ی Theme را به آدرس C:\Windows\Resources\Themes\ کپی نمایید.لازم به ذکر است در این مثال و اکثر رایانه ها درایو ویندوز C می باشد که ممکن است در رایانه ی شما متغییر باشد.

Blue Tranquility - Theme for Windows 7 - آرامش با رنگ آبی - تم زیبا برای ویندوز 7


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:آرامش با رنگ آبی تم زیبا برای ویندوز 7,ساعت 15:10  توسط محمدصابر مشایخی 

دانلود تم ویندوز 7 شیر مکینتاش

چندی پیش شاهد رونمایی سیستم عامل جدید اپل بنام Lion x شیر بودین و همانطور که میدانید زیبایی سیستم عامل اپل نظر هر کاربری را به خودش جلب میکند. امروز در سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار تصمیم گرفتیم پوسته این سیستم عامل زیبا را برای تم ویندوز سون و شما کاربران آماده کنیم تا محیطی دلپسند و جذاب بر روی سیستم عامل ویندوز 7 خود ایجاد کنید.
لازم به ذکر است که این پوسته مخصوص دانلود تم ویندوز 7 میباشد و در ۲ نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی Theme Windows 7 برای شما کاربران آماده شده است. پیشنهاد گروه دانلود رایگان به شما دانلود و استفاده از این برنامه Mac Lion Skin Pack میباشد.

Mac Lion Skin Pack 11.0 4SJ for Windows 7 - دانلود تم ویندوز 7 شیر مکینتاش

ویژگی های جدید تم ویندوز 7 و نرم افزار های همراه

  • اضافه شدن تم ویندوز سون جدید و به سبک جدید
  • حالت نصب کاملا متفاوت با نسخه های قبلی همراه با استیو جابز
  • برطرف شدن باگ های نسخه های قبلی
  • اضافه شدن finderbar
  • اضافه شدن macsearch
  • اضافه شدن winroll
  • اضافه شدن xlefty
  • اضافه شدن XWindowsDock
  • اضافه شدن والپیپر استیو جابز به مناسبت درگذشت وی

سیستم عامل های پشتیبانی شده

  • Windows 7, Windows 7 SP1 در ۳۲ بیت
  • Windows 7, Windows 7 SP1, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2008 R2 SP1 در ۶۴ بیت


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:دانلود تم ویندوز 7 شیر مکینتاش,ساعت 15:8  توسط محمدصابر مشایخی 

Skin Pack 1.0 for Windows 7 2012

گروه دانلود رایگان نرم افزار پک جدید تم ویندوز 7 را برای زیباتر شدن دسکتاپ شما در نظر گرفته تا لذت زیبایی های جدید را در سیستم خود داشته باشید. این پک مخصوص ویندوز سون 7 میباشد که باعث تغییراتی در رابط کاربری شما با ویندوز 7 میشود. اجزای این دانلود تم ویندوز سون بصورت خودکار نصب میشوند و این پوسته زیبا با دو نسخه 64 و 86 بیتی از ویندوز 7 سازگاریی کامل دارد. این اسکین ویندوز 7 محیط دسکتاپ شما را کاملا شیشه ای میکند و افکت های جدیدی به ویندوز اضافه شده و همچنین میتوانیم شاهد تغییراتی متفاوت در نوار ابزار و کنترل پنل و دیگر ابزارهای ویندوز باشیم.
دانلود تم ویندوز 7 طوری هر نرم افزار ویندوز با پوسته مخصوص اسکین پک اجرا میشوند که میتوانید زیبایی خودش را به رخ بکشد. Skin Pack for Windows 7 اسکین پکی که برای شما کاربران در نظر گرفتیم نیاز به هیچ گونه تنظیمات خاصی ندارد و تنها با یک بار راه اندازی مجدد میتوانید تغییرات عظیمی را در ویندوز مشاهده کنید. شما میتوانید جدیدترین ابزارهای زیبا سازی دسکتاپ را از دانلود رایگان دریافت کنید.

Skin Pack 1.0 for Windows 7 2012 - دانلود تم ویندوز 7

سازگاری با سیستم عامل های

  • X86 (32Bit) - Windows 7, Windows 7 SP1
  • x64 (64Bit) - Windows 7, Windows 7 SP1

برنامه ها و افزونه های نصب شده

  • نصب برنامه Resource Hacker 3.6
  • نصب برنامه Moveex 1.0
  • نصب افزونه Theme Patcher 1.5.0.22 برای تم هایی که بر روی ویندوز نصب نمیشوند
  • تغییر حالت بوت ویندوز با Win7BootUpdater با قابلیت تغییر به حالت های مختلف
  • نصب برنامه RocketDock 1.3.5 برای ایجاد نوار Dock و دسترسی سریع به برنامه ها و ابزارهای مورد نیاز
  • نصب برنامه UberIcon 1.0.4 برای تغییر آیکون های پیشفرض ویندوز
  • اضافه شدن تم و آیکون های جدید
  • عکس های پس زمینه سال 2012
  • تغییر در حالت Logon ویندوز
  • نغییر حالت نشانه گر موس (Cursors)
  • نصب تولبار اسکین پک


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:Skin Pack 1,0 for Windows 7 2012 ,ساعت 15:7  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد